Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

افت فروش خودروسازان فرانسوی به ۸۸ درصد رسید !

میزان فروش خودروسازان فرانسوی در آوریل ۲۰۲۰ تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای ۸۸.۸ درصد کاهش یافته است.

  • ehsan vap
اعلام قیمت خودرو سایپا 151 آپشنال - اردیبهشت 99

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای کسانی که خودرو سایپا 151 آپشنال را پیش خرید کرده بودند، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد

 

  • ehsan vap
اعلام قیمت جدید انواع موتورسیکلت در بازار تهران - اردیبهشت 99 + جدول

لیست قیمت جدید انواع موتورسیکلت دیروز شنبه 13 اردیبهشت ماه 99 در بازار تهران منتشر شد.

  • ehsan vap
آیا کوچ نقدینگی سرگردان از بازار خودرو به سمت بورس فیمت ها را کاهش خواهد داد؟

با اوج‌گیری جذابیت بورس، بسیاری از سرمایه‌های سرگردان این روزها از بازار ارز، سکه و خودرو به سمت بازار سرمایه کوچ کردند. حال با توجه به آرامشی که در دیگر بازارها به واسطه رونق بورس حکمفرماست آیا از جذابیت بازار خودرو برای سرمایه‌های سرگردان و دلالان کاسته خواهد شد؟

  • ehsan vap
اجرای جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از 16 اردیبهشت ماه

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: جریمه خودروهای بدون معاینه فنی و همچنین گواهینامه‌هایی که مدت قانونی آن به اتمام رسیده از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

 

  • ehsan vap
زمزمه‌های تکراری افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان

رایزنی و مذاکرات مدیران عامل دو خودروسازی برای افزایش دوباره قیمت خودروها در حالی آغاز شده که کارگروه تنظیم بازار، در کشمکش ارایه اختیارات دوباره به شورای رقابت برای قیمت‌گذاری است.

  • ehsan vap
اعلام سیستم جدید ثبت نام خودرو در شرکت سایپا

قابل توجه مشتریان شرکت سایپا: از این پس جهت خرید خودرو می بایست فرایند احراز هویت و تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک «ورود/ ثبت نام» انجام و با استفاده از آن وارد سامانه شوید

  • ehsan vap
نگاهی به پرواز قیمت خودروها  در سایه رکود شدید بازار

با وجود آنکه کشور هنوز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و بازار خودرو نیز هم از این ناحیه و هم به‌دلیل رکود فصلی، کاهش تقاضا را به خود می‌بیند، منحنی قیمت رشدی شدید را تجربه کرده است. بنابر گفته فعالان بازار، سایه رکود بر سر معاملات خودرو سنگینی می‌کند، با این حال قیمت‌ها رشد چشمگیری به ویژه در مقایسه با شب عید داشته‌اند.

 

  • ehsan vap