Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827

یکی از مدیران ایکس باکس اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که نسل بعدی کنسول این شرکت، یعنی ایکس باکس سری ایکس، حداقل تا دو سال پس از عرضه بازی انحصاری نخواهد داشت. مت بوتی، رئیس ایکس باکس گیم استودیو، در گفتگویی اظهار داشت که آن‌ها می‌خواهند تمام بازی‌های جدید بر روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس قابل اجرا باشند.

آقای بوتی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

با عرضه محتواهای جدید در طول سال آینده، بازی‌های ما، مثل اتفاقی که برای PC می‌افتد، تا دو سال بر روی تمام خانواده دستگاه‌هایمان قابل اجرا خواهند بود. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که اگر کسی از حالا [تا زمان آمدن ایکس باکس سری ایکس] روی ایکس باکس سرمایه‌گذاری می‌کند، بداند که سرمایه‌گذاری‌اش مطلوب بوده و ما نسبت به محتواهای خود متعهد هستیم.

بوتی می‌گوید تیم مایکروسافت برای عرضه ایکس باکس سری ایکس از بازی Halo: Infinite استفاده خواهد کرد، ولی این بازی روی ایکس باکس وان هم عرضه می‌شود.

بازی‌های انحصاری به منظور جلب نظر مشتریان برای خرید کنسول‌های اختصاصی هر شرکت ساخته می‌شوند. یک بازی انحصاری به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از تمام ظرفیت‌های کنسول هدف خود استفاده کنند و نشان دهد که این کنسول چه قابلیت‌هایی دارد.

محدودسازی شمار بازی‌های انحصاری به زمان پس از عرضه کنسول‌های جدید می‌تواند روش مناسبی برای جذب گروه جدید خریداران باشد. در آن سوی بازار، ما فعلا می‌دانیم که سونی قرار است یک انحصاری به نام Godfall را برای PS5 عرضه کند. با این حال، این عنوان برای PC هم منتشر می‌شود.

گفتنی است که سونی و مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی از کنسول‌های نسل بعدی خود رونمایی خواهند کرد. با توجه به اطلاعاتی که درباره این دو کنسول منتشر شده، هر دوی آن‌ها سخت‌افزار و قدرت تقریبا مشابهی دارند، ولی برخی پیش‌بینی کرده‌اند که سونی دست بالا را خواهد داشت.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • ۱۵۱ نمایش
  • ehsan vap

نظرات (۱)

  • فروشگاه موبایل آفرینش
  • فروش استثنائی

    فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار

     

    و پانزده هزار تومان !

     

    لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com

     

    برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

     

    09307649003

     

    05433215555

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی