Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827
تحویل حضوری خودرو به مشتریان در سایت مرکزی ایران‌خودرو

شرکت ایران خودرو با هدف تسریع در واگذاری خودروهای آماده و همچنین در پی تقاضای مشتریان مبنی بر دریافت هرچه زودتر محصولات ثبت‌نامی طرح تحویل حضوری خودرو در شرکت را اجرایی کرد.

این طرح در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند تحویل خودرو به مشتریان، علاوه بر روش های معمول که به صورت حمل ریلی و تریلی های خودروبر استفاده می شود، مدیریت تحویل و لجستیک شرکت ایران خودرو همه روزه از ساعت 7 صبح الی 9 شب به صورت حضوری در حال تحویل خودرو به مشتریانی که خودرو آنها فاکتور شده است.

برمبنای  این گزارش ،‌مشتریان پس از دریافت پیامک از سامانه اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو در صورت تمایل می توانند با در دست داشتن پلاک خودرو حتی روزهای پنجشنبه و جمعه جهت دریافت خودرو به صورت حضوری به سایت مرکزی شرکت ایران خودرو، اداره تحویل ایران خودرو مراجعه و خودروی خود را دریافت نمایند.

همچنین به مشتریانی که در این طرح مشارکت کنند، هزینه حمل خودرو مسترد می‌شود.

 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • ۱۸۳ نمایش
  • ehsan vap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی