Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827
دریافت کد کاربری اختصاصی، شرط جدید سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو!

با هدف رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی تعلق می‌گیرد.

باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر برای ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام کرد. 

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امکان سوءاستفاده برخی افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت. 

بر مبنای این گزارش، متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. کد کاربری برای مراجعات بعدی مشتریان نیز فعال و معتبر خواهد بود. 

یادآوری می شود، از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است. 

فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور در حال حاضر در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می توانند با ورود به سایت فوق،مراحل ثبت نام را انجام دهند.

 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۰۴
  • ۴۵۴۸۴ نمایش
  • ehsan vap

نظرات (۱۳۴)

  • فاطمه خسروانی شیری
  • درخواست کد کاربری ایران خودرو 

  • فاطمه خسروانی شیری
  • درخواست کد کاربری ایران خودرو 

  • یحیی کریم نژاد
  • سلام

    سلام و تشکر
    سلام
  • محمدکرمی مهر
  • درحواست کد کاربری

    درخاست کدکاربری

  • محب الدین اسلامی
  • سلام شماره موبایلم رو عوض کردم خواستم راهنمایی ام کنید که شماره خط جدید را به چه طریق انجام میگیرد

    درخواست کد کاربری و کلمه عبور

    ثبت نام

    دنا

    درخواست کد کاربری برای ثبت نام ایران خودرو

  • الهه عامری یزدی
  • در خواست پژو ٢٠٦

     

    درخواست کد کاربری لطفا

  • نصرت الله منهویی
  • کد کاربری

    لطفا راهنمایی کنید چطوری وارد شیم

    ایران خودرو

    پژو پارس

    سلام لطفا تاریخ ثبت نام رامشخص کنید

    با سلام چه تاریخی سایت باز میشه

    سلام

    کلمه عبور را چگونه و کی تهیه کنم

    سلام

    خواستار کلمه عبور هستم ممنونم

  • سیدمحسن سیدیان
  • ثبت نام ماشین ایران خودرو 

  • شیرین عیوضی
  • لطفا کد کاربری برای خرید پژو ۲۰۶ را برام ارسال کنید وتارخ ثبت نام رو اعلام کنید

  • سمیه بولاقی
  • لطفاً کد کاربری برای خرید پژو ۲۰۶را برایم ارسال کنید و تاریخ ثبت نام را اعلام کنید . 

  • فریده داداشی
  • کد کاربری و رمز عبور  جهت خرید پژو ٢٠٧

  • نقی تقی زاده
  • کد کاربری و رمز عبور  جهت خرید پژو اس دی

    سلام کد احراز حویت چیه میخواد 

    رو این دولت نمیشه حساب کرد یبارگی پول مردم نکشن بالا از این اخر کاری ، سر همه بی کلاه بشه

  • محمد آبادی
  • لطفاً رمز عبور وکابری را میخواستم جهت ثبت نام ایران‌خودرو
  • عادل دشوارگو
  • درخواست کد کاربری و ثبت نام ایران خودرو

     

  • رحیم اکرامی
  • سلام در خواست کد کاربری دارم 

  • اسلام یزدانی
  • جهت ثبت نام در سایت فروش فوق العاده ایران خودرو برای پژو پارس

  • سید احمد حسینی
  • کد کاربری لطفا

  • علیرضاپورابراهیم هدایت
  • درخواست کد کاربری

    درخواست کدکاربری وکلمه عبور جهت ثبت نام پژو۲۰۶

     

     

  • رسول سعیدی
  • کد کاربری می خوام

  • مهدی عظیمی
  • درخواست کد کاربری و رمز عبور

  • زهره فرزانه
  • کد کاربری میخوام.خودم نتونستم بگیرم.

  • امیر طالبی
  • درخواست کدکاربری

  • امیر طالبی
  • درخواست کدکاربری ماشین پشوپرشیا

    درخواست کدکاربری پارس tu5

    کد کاربری و چطور باید بگیرم

  • احمدنظرخانی
  • می خوام ثبت نام کنم گزینه ثبت نام ودریافت کد کاربری را پیدا نمیکنم

    درخواست کد

    چرا همش ارور میده. از هفت خان رستم باید بگذری

  • محمد غلامعلی زاده
  • درخواست کد کاربری

  • مرتضی فرجی
  • درخواست کد کاربری

    دریافت کد کاربری

    سایت خوبی است

    درخواست کد کاربری

    کد کاربری پژو پارس

    درخواست کد کاربری

    درخواست کد 

  • بهرنگ انتظاری
  • درخواست کد برای ثبت نام خودرو

  • فرشته یزدان پناه
  • Hello

    سلام درخواست کد کاربری دارم

    درخواست کدکاربری جهت ثبت نام پژو پارس

    درخواست کد کاربری

  • محمد جواد کریمی
  • درخواست کد کاربری ورمز عبور را دارم

    درخواست کدکاربری و رمز عبور

    درخواست کد کاربری 

    کد کاربری رمز عبور

  • علی حقانی نژاد
  • علی حقانی

    کد کاربری ورمز عبور

    درخواست کد کاربری ثبت نام

    سلام دریافت کد کاربری

  • عزیز رمضانی
  • کد کاربری ورمز عبور جهت ثبت نام محصولات ایران خودرو را میخواستم

     

     

    سلام جهت دریافت کدکاربری چکاربایدبکنم چون پیدانکردم

    سلام جهت دریافت کدکاربری ایران خودرو چکاربایدبکنم چون پیدانکردم

    سلام لطفا کد کاربری و رمز عبور میخواستم

  • عبدالرضاتاجالدینی
  • دریافت کد

  • محمد باقر براتی
  • دریافت کد کاربری 

    کلمه عبور میخوام پارس ثبت نام کنم

  • محمد امیری
  • درخواست کد کاربری و رمز عبور

    گرفتن کد کاربری و رمز ورود در ثبت نام ایران خودرو چکار کنم؟؟؟

    سلام در سامانه امتا کارت بانکی رو قبول نمیکنه 100 بار امتحان کردم راهنمایی بفرمایید

    چطور کلمه عبورم رو دریافت کنم لطفا برام بگین ممنون میشم

  • مصطفی عیسونی رجبی
  • چه طور کلمه عبور و کد کاربری دریافت کنم 

  • رحمان اسماعیلی مزیدی
  • سلام 

    چجوری کد کاربری بگیریم دوروزه تو سایت دارم دنبالش میگردم

    سلام

    لطفا رمز عبور وکد کاربریپژو  پارس را برای ارسال کنید.

  • محبوبه فلاح
  • باسلام من کد کاربری ورمز عبور رو از کجا دریافت کنم؟

  • مصطفی رحیمی
  • درخواست کد عبور هستم ممنو

  • حسین محرمی سوغانلو
  • hosein

  • خالد تاتوره
  • کد کاربری   رمز عبور

    چجوری رمز عبور بگیریم؟

     

    سلام چطوری رمز عبور یا کد کاربری بگیرم ؟؟

    سلام چطوری رمز عبور یا کد کاربری بگیرم ؟؟

    سلام چطوری باید ثبت نام کنم واسه خودرو کد دریافت کنم ممنون میشم جواب بدید

  • روحدالدین یوسفپور رمضان اباد
  • سلام کد عبور یا همن رمز عبور را برای ثبت نام می خواستم

  • طاهره‌دودانگه
  • سلام،کد،رمز‌عبوربرای‌ثبت‌نام‌ایران‌خودرو‌می‌خواستم.

  • محمد پوررضا گرده رشت
  • سلام خسته نباشید کد رمز عبور برای ثبت نام ایران خودرو میخوام

  • غلامرضا رجبی
  • کد کاربری و رمز عبور

    رمز عبور رو چطوری باید دریافت کنم؟

    سلام:

    تاکی ذلت ای خدا؟؟؟

    نمیدونم چرابایدخلاف موج شناکنیم؟؟؟

    ملت ایران دارن تقاص کدوم گناه ومیدن؟؟؟

    کد کاربری ورمز عبور لطفا

  • فریده اسدالهی
  • درخواست کد کاربری و رمز عبور

    کدعبور

  • محسن خورشیدیان
  • سلام من کد کاربری میخواستم

  • مجتبی عزیزوکیلی
  • درخواست کد کاربری ایران خودرو

  • رضا انصاری
  • کد کاربری میخواستم برا ثبت نام

    سلام چطوری کدکاربری ورمز عبوربگیرم

    درخواست کدکاربری ورمزعبور

    درخواست کدکاربری ورمزعبور

    کلمه عبورمی خوام براپژوپارس ۸۲۶۱۶

    درخواست پژو پارس

  • مریم کریمی
  • من کدکاربری یا رمز که میگن میزنم میگه اشتباه تمام مراحل ثبت نامم انجام دادم تروخدا کمکم کنید

    درخواست‌کدکاربری‌ورمز‌عبور

  • مجتبی عزیزی
  • درخواست کد کاربری 

  • سعیده طاهر زاده اسفنگره
  • درخواست  کد جهت ثبت نام

    درخواست کد کاربری

  • بهنام فرهمندیان
  • کد اختصاصی جهت ثبت نام میخوام

  • بهنام فرهمندیان
  • کد اختصاصی جهت ثبت نام ایران خودرو

  • بهنام فرهمندیان
  • دریافت کد اختصاصی ثبت نام

  • بهنام فرهمندیان
  • دریافت کد اختصاصی ثبت نام

    درخواست کد کاربری

    درخواست کدکاربری دارم

  • اسد بلادیان جو
  • درخواست کد اختصاصی

  • راحله کریم پورشجاع خانلو
  • کدکاربری و رمزعبور

     

    میشه کد کاربری هم واسه من بفرستید

  • معصومه دره شیری
  • با سلام اینجانب کد کار بری و رمز عبور ندارم در صورت امکان ارسال فرمایید

  • معصومه دره شیری
  • با سلام اینجانب کد کار بری و رمز عبور ندارم در صورت امکان ارسال فرمایید

  • ابراهیم توانا
  • کد رهگیری را گم کردم تقا ضای کد

  • رامین درخشانی
  • کد پیگیری رو گم کردم

    کد کابری میخوام

  • سیمین عارفی
  • 09361556827

    کد را فراموش کردم چه کنم

  • مهردادحسین زهی
  • سلامکدرهگیری راگم کرده ام چرا با کد ملی برندها را اعلام نکردید چگونه کد رهگیری را بدست آورم 09159983381

  • جواد قائدی
  • کد کاربری میخوام

    درخواست کد کاربری رانا لطفا

    درخواست کدکاربری

    درخواست کدکاربری پژو۲۰۶

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی