Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827

افت فروش خودروسازان فرانسوی به ۸۸ درصد رسید !

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ق.ظ

تازه‌ترین آمار و گزارش های منتشر شده از تاثیر و تبعات منفی شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بر اقتصاد فرانسه حاکی از آن است که میزان فروش خودروسازان فرانسوی در ماه گذشته میلادی آوریل ۲۰۲۰ تحت تاثیر افت شدید تقاضای مشتریان و قرنطینه ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ کاهش بی سابقه ای یافته و یک افت ۸۸.۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

دولت فرانسه به منظور جلوگیری و قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک در تاریخ ۱۷ مارس سال جاری میلادی اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه کرد که به واسطه آن تمامی دفاتر نمایندگی‌ها و کارخانه‌های شرکت‌های خودروسازی در این کشور تعطیل و فعالیت آنها متوقف شد.

فرانسیس رودیه، سخنگوی کمیته انجمن خودروسازان فرانسه در این خصوص خاطرنشان کرده است: با اینکه به طور قطع نمی‌توان از آینده و روزهای پیش روی صنعت خودروسازی در این کشور سخن گفت اما بدون شک برنامه های متعددی به منظور کمک و احیای خودروسازان فرانسوی در نظر گرفته‌ایم.

بر اساس گزارش Anadolu Agency، بازار خودروی فرانسه توسط شرکت های بزرگ پژو سیتروئن که شامل زیرمجموعه های پژو، سیتروئن، DSA و اپل می شود و همچنین گروه صنعتی رنو که شامل زیرمجموعه های رنو، داسیا و آلپاین می‌شود، توانسته سهم قابل توجهی در بازار کشورهای مختلف عل‌ الخصوص اروپا و خاورمیانه را به خود اختصاص دهند و با کسب درآمد و سودآوری های هنگفت، چرخ اقتصاد این کشور اروپای غربی را به حرکت در بیاورد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو برآورد و اعلام کرده اند که میزان فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ میلادی به حداقل ۲۰ درصد رسیده و کاهش خواهد یافت.

 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • ۱۷۳ نمایش
  • ehsan vap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی