Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827

سهمیه بنزین نوروز به تابستان می‌رسد؟

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ

بعد از سهمیه‌بندی بنزین و نزدیک شدن به ایام نوروز، موضوع سهمیه نوروزی مطرح شد اما بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و منتفی شدن سفرهای نوروزی بحثهای دیگری مبنی بر تغییر در زمان اختصاص این سهمیه، ایجاد و مطرح شد و تا کنون سرانجام آن به طور قطعی مشخص نشده است و تا زمانی که هیات دولت این موضوع را تصویب نکند، تکلیفش روشن نخواهد بود.

اما شهرام رضایی - مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی - درباره این موضوع و اینکه اخیرا مباحثی درباره احتمال اختصاص سهمیه 60 لیتری بنزین به سفرهای تابستانی به ایسنا گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای از هیات دولت به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی صادر نشده است اما هر زمانی که این تصمیم اتخاذ شود ما قادر به اجرای آن هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فراوورده های نفتی مجری و اجرا کننده اجرای این طرح است، اظهار کرد: آنطور که مسوولان اعلام کردهاند این مساله در تابستان و بعد از حل بحران کرونا تخصیص خواهد یافت اما در مورد همین موضوع نیز ابلاغی به ما نشده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در حال حاضر تکلیف این مساله مشخص نیست و ممکن است فردا بخشنامه جدیدی در این حوزه منتشر شود، در هر صورت ما آماده اجرا هستیم و هر زمان که به ما دستور داده شود این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

پیش از این نیز  نیز علی ربیعی - سخنگوی دولت  - با اشاره به چگونگی واریز سهمیه بنزین نوروزی گفته بود: دولت تلاش می‌کند سهمیه بنزین نوروزی برای فرصتی مناسبت‌تر و بعد از شکست کرونا به کارت‌های سوخت واریز و مورداستفاده قرار گیرد.
وی افزود: اختصاص سهمیه بنزین نوروزی در بحث بودجه سال آینده مطرح شده، بودجه هم که هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده است و قطعا شامل ایام نوروز  ۹۹ نخواهد شد

  • ehsan vap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی