Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn

اخبار نوآوری و صنعت با کسب کار دیجیتال و سرگرمی های تازه برای آینده

Digital Earn
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰ - سیمین عارفی
    09361556827

iOS 13.3 به همراه iPadOS 13.3 و watchOS 6.1.1 منتشر شد

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ق.ظ

در iOS 13.3 و iPadOS 13.3 قابلیت تازه‌ای برای مدیریت زمان مصرفی دستگاه اضافه شده که می‌توانید آن را از بخش Screen Time پیدا کنید. این قابلیت Communication Limits نام دارد که به شما اجازه می‌دهد مخاطبان و زمان ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنید. بر این اساس، وقتی در مدت زمان مجاز قرار دارید می‌توانید با هر کسی خواستید ارتباط داشته باشید، اما وقتی زمان مجاز به پایان رسید، صرفا امکان برقراری ارتباط با چند مخاطب مشخص در دسترس قرار می‌گیرد.

این قابلیت به طور ویژه برای والدین طراحی شده است. آن‌ها اکنون می‌توانند ارتباطات فرزندان خود را مدیریت کرده و تعیین کنند که بچه‌ها در چه زمانی از روز می‌توانند با چه کسانی صحبت کنند. این ویژگی بر اپلیکیشن‌های Phone و Messages و FaceTime قابل اعمال است.

تغییر بعدی iOS 13.3 قابلیتی است که اجازه می‌دهد نمایش استیکرهای میموجی و انیموجی را از کیبورد ایموجی غیرفعال کنید. این ویژگی حالا در بخش Settings > General > Keyboard > Emoji در دسترس شما قرار دارد. این به‌روزرسانی همچنین قابلیت‌های امنیتی تازه‌ای مثل پشتیبانی از کلیدهای امنیتی FIDO2 از طریق لایتنینگ، USB یا NFC را برای مرورگر سافاری در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امروز نسخه iOS 12.4.4 نیز برای کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر منتشر شد تا وضعیت دستگاه آن‌ها را از لحاظ امنیت و عملکرد بهبود ببخشد. این آپدیت برای آیفون 5S، آیفون 6، آیپد ایر، آیپد مینی 2 و 3 و آیپاد تاچ نسل 6 منتشر شده است.

 

watchOS 6.1.1
 

ساعاتی پیش به‌روزرسانی watchOS 6.1.1 نیز در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. این نسخه تغییرات بزرگی ندارد، اما به رفع باگ‌ها می‌پردازد و طور کلی سیستم عامل ساعت هوشمند اپل را بهینه‌سازی می‌کند.

 

  • ehsan vap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی